Handyman til hverdagsopgaver på dit kontor
Vælg en dygtig Handyman med mange kompetencer til mindre håndværksopgaver
Har du fået nye møbler til kontoret, men indset, at du ikke selv har tid til at samle og montere dem? Eller måske skal du have billeder eller skærme monteret? Det kan vi hjælpe dig med.
Hos United Facility Partners tilbyder vi en bred vifte af forskellige rengørings- og vedligeholdelsestjenester til kontorer og virksomheder på Sjælland. Som en del af vores mange services tilbyder vi, at du kan leje en handyman til praktiske opgaver.
Fordelen ved at vælge en handyman er, at vi kan tilbyde dig en fleksibel og skræddersyet løsning, som er tilpasset dine specifikke ønsker og behov. Vores handyman service består af kompetente og erfarne fagfolk, der kan håndtere alt fra mindre reparationer, til større opgaver.
Medarbejdere klar til at hjælpe dig
Udfyld formularen, så vender vi tilbage
Med opgaver der ikke kræver speciel ekspertise, er en handyman et sikkert valg. Vores handyman kan håndtere de fleste opgaver – og så er det et billigere alternativ til en håndværker.
Vores Handyman kan blandt andet udføre opgaver som:
Vi ved, at tid er lig med penge, og at problemer på kontoret kan medføre en negativ indvirkning på produktiviteten. Vores handyman kan rykke ud med kort varsel, og vil løse dine problemer effektivt og professionelt.
Er du i tvivl om, hvorvidt en handyman er den rigtige løsning for dig? Kontakt os i dag på telefon 71 96 39 32, eller send os en e-mail på info@ufpa.dk. Så kan vi sammen afdække dine behov. Vi er din professionelle partner inden for handyman services, erhvervsrengøring, kontorrengøring, og meget mere.